22 mars, 2008

Oldpimpeln

I dag var en strålande solig dag, men kallt. Och kanske min turdag?
Vi var iväg på fisketävling i Olden. Det var jag och 550 st andra. JAG fick upp 1:a fisken!!! Ledde tävlingen ett tag med min Öring på 134 gram. Men sen började andra få fisk också och jag slutade som 7:a. Totalt blev det ca. 11 fiskar fångade av 551 personer.
Det blev inga 12.000 kr i vinst men otroligt söta fönsterlampor valde jag från det dignande prisbordet.
Hur jag kunde få napp är en annan femma. Har knappt aldrig hänt jag fått upp en endaste fisk i hela livet innan. Men säkert berodde det på skicklighet!
Ha det gott och trevlig fortsättning på Påsken!

4 kommentarer:

Annika sa...

Glad Påsk och Grattis till fisken!

Käranån sa...

Grattis till fisken!! jag har prövat några ggr men aldrig fått nån fisk, proffset i huset sköter om vårt fiskande...

Solsjö - Under en vind sa...

Nu äntligen är jag tillbaka här igen!! Kul att du är tillbaka!
Hoppas att du haft en skön påsk! Här har det vrait lite fest med vänner, men mest bara mys hemma!
Apropå mys så har jag idag lagt upp en ny auktion med vita tygbokstäver på tradera! Sök på MYS, bokstäver eller shabby chic...Då bör du hitta dem om du fortfarande är intresserad!
Ha det gott, kram till dig!

hagagården sa...

vad roligt att du var in och titta på min nya blogg.

har lagt upp din blogg på min så jag lätt kan gå in och titta, tyckte den var trevlig.

kram ninni