04 juli, 2008




Vad mycket som hänt sen mitt sista inlägg. Efter det har det varit full rulle.Men nu hoppas jag lungnet är här. Iallafall har sommaren kommit igen. Härligt!!!!!!!!!11


Det har varit student, skolavslutningar och fester, Finlandsfrämmande av Mina Föräldrar och Mikaels Farmor och Farfar, Offerdalsveckan mm.


Och sist men inte minst blev Mariell sjuk och hamnade på sjukhus och jag for av och an de 16 milen som en skållad råtta.. Men nu är hon frisk och pigg och har åkt till Sundsvall på Gatufesten.


Min Syster har varit och hälsat på en vecka och hon åkte hem i dag och tog Jimmy och Tedh med sej. Jag har fått lite nya tyger så nu ska jag pyssla så fort får en dag ledig.

Tyg med bakelser, prickar, bakelser mm.

4 kommentarer:

::fina:: sa...

Oj det var väldans vad du haft fullt upp! Vilka supersöta tyger du fått hem, de tyckte jag om. Det ska bli roligt att se vad du pysslar ihop av dem! Med önskan om en skön helg! Kram, Josefine

Cupcakes & Hoyas sa...

Välkommen tillbaka! =)
Vilka mysiga tyger, nu blir jag nyfiken på vad du ska göra av dom!
kram Ylva

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

men du...gud så söta tyger.Ala Pennyshouse.Vill ha allihop ju...*LER*

Lykthusen står så fint på sin plats.Ska göra reklam senare...

Kram Nilla

Annika sa...

TACK för den roliga veckan jag hade hos er, det var en perfekt start på semestern :)

Tyvärr har vi ingen sommarvärme här, ikväll har vi bara 8 grader...
Ha det bra, önskar syrran!