11 september, 2008

www.hemmahosdej.se


Snart är det dax att öppna nya webbutiken www.hemmahosdej.se . Vi håller nu med på renovering av gamla butiken i Tulleråsen. Det blir en helt ny butik. Mycket svart och vitt.
Det är så roligt när vi nu är 2 st som hjälps åt. Det är tom. roligt att måla när man är 2!
Jag tror vi kommer att kompletera varandra till fullo. Och inte minst kommer vi att kunna turas om att jobba om nån vill vara ledig. Och butikens kunder får service hela tiden.
Ska bli så spännande! Det går bra att besöka webbutiken nu, men inget finns att handla än. Det blir troligen öppning nästa helg.
Öppning i Tulleråsen blir det 4 oktober.
Alla som har vägarna förbi är Varmt Välkomna att komma på Invigningen!
Ha det gott och många HÖSTKRAMAR!

6 kommentarer:

Käranån sa...

Grattis till nya butiken! Har väntat med spänning när den öppnas. Skulle vara sååå roligt att få besöka den på plats. Lycka till!!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!!!

Grattis till er nya butik!!!

LYCKA TILL !!!

Ska bli så roligt å se....spännande.

Har du fått kakorna??Tänkte bara kolla så allt harfungerat.

ha en uderbar helg!
♥ KRAM ♥
Nilla

Lina sa...

Hej! Jag var tvungen att kika in för namnet lät så spännande. :) Du har en fin blogg! Hälsningar, Päivi

Klarafina sa...

Ååå varför flyttade jag från Jämtland? Skulle gärna ha besökt butiken i Tulleråsen. Lycka till! Kanske jag har vägarna förbi nån gång.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej.....

Jag LÄNGTAR tills butiken är klar.kikar in varje dag på hemsidan för att ....hoppas idag eller imorron.

Kram & tack för värmande ord hos mig

Nilla

Brunkullan sa...

Oj så spännande:)

Susanne