09 december, 2008

Min önskelista till tomten

Jag har letat leksaker till yngsta sonen på nätet. Jag hittade en hel del. Men jag hittade massor som jag skulle velat skriva på min önskelista när jag var barn. Jag skulle gjort vad som helst för dessa fina saker. Dessa ljuvliga leksakerfinns hos LEKVIRA . En jättefin webbutik.
Tänk att få baka och koka mat till dockorna på denna spis. Jag tror inte min dotter skulle uppskatta dessa i julklapp längre. Hon är nog för stor (19år). Eller???

Är ni klara med era julklappsköp? Inte jag, har knappt börjat. Det ärså svårt att komma på nått bra att köpa. Samma problem varje år...
Ha det gott allihopa!




5 kommentarer:

Cupcakes & Hoyas sa...

Ja, tänk om dom här fina leksakerna fanns när man var liten..det kanske inte riktigt passar i den här åldern..hi-hi!
Hoppas att allt är bra med er.
kram Ylva

::fina:: sa...

Så söta saker i ljuvliga färger... du har något att hämta hos mig, om du vill och hinner! Kram, Josefine

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej vännen!

kikar in å vill ge dig en önskan om en underbar fridfull vit julhelg!

♥ GOD JUL ♥
Juliga kramar
Nilla

Käranån sa...

Jag vill önska dig och din familj en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!

Klarafina sa...

Ønskar dig en riktigt GOD JUL!