13 januari, 2009

Äntligen Mässa

På torsdag morgon bär det av till Stockholm för Bodil och mej. Det är dax för årets Formex mässa som vi sett fram emot ända sedan förra mässan. Älskar höstmässan men den är inget
i jämförelse med vårmässan. Alla montrar är fyllda med vårens härligheter. Och man ser framåt mot våren och den härliga sommaren.Det blir 4 dagar i stan. Första dagen är tillägnad shopping. Och sen blir det mässan från morgon tills vi blir utkastade på kvällen... Första dagen blir det att bara gå runt och strosa. Andra dagen brukar vi hitta det SPECIELLA vi söker. Hoppas det bli så denna gången också.

Foto: Ib Laursen
Utbudet är enormt med ca. 790 utställare. Det ska bli så roligt! Ser även fram emot hotellfrukosten. Mmmmm....

Foto: Trendkompagniet

Ha det bra allihopa och God fortsättning på det nya året!




6 kommentarer:

::fina:: sa...

Åh tänk vad roligt ni ska ha det! Jag är grön av avund, ska du veta. Hoppas ni får ett par underbara dagar! Förresten, de där fina pastelliga skålarna från Ib Laursen du visar tycker jag ni ska skaffa hem ;-) Kram, Josefine

Eddan sa...

Hoppas ni får det trevligt på resan. Tänk vad roligt att gå på mässan!

/Anette

Cilla sa...

Hoppas ni haft det bra på mässan,önskar jag kunde åka dit ngn gång. Nu är jag frisk och tillbaka på bloggen. Quiltarna ska jag givetvis sälja i nätbutiken.


Kram Cilla

Cupcakes & Hoyas sa...

Vad kul det låter med Formex, blev det en massa fina saker? =)
kram Ylva

Linneagården sa...

Hej på dig, hoppas du inte snöar in där i offerdals-trakten?! Här är man på gränsen till insnöad, hihi.

Å, vad det hade varit roligt att få åka på formex, jag tror jag har det som en liten mini "dröm!
Kan gissa att ni hittat en massa nya saker till butiken.

Ha en trevlig vecka Maria, kram kram från mig /madelene

Mollys sa...

Nå hej igen...jag har också en blogg madicken´s.inkis visa idag din blogg och att du jobbar med inredning, det är ju också något som stått mitt hjärta nära alltid. Vi måst träffas alla sussanne, inkis du och jag då du kommer på påsk.