18 november, 2008

Julpyssel

Vi har snöstorm i dag. Så skönt att få vara inne i ovädret. Jag och William tog och julpysslade och lyssnade på julsånger. Vi ska ha Pysselkväll i butiken på lördag och då är det ju bra att själv pysslat lite innan... Jag har nästan aldrig tid för det nu. Det finns så mycket annat som måste göras. Så när man tar sej tid är det så roligt att man inte vill sluta.
Vi gjorde lite inslagna paket, strutar och julkort.


I kväll gick vi ut och letade oss en gran och den var full med snö. Det var roligt att kunna fota med äkta snö innomhus. Ha det så gott och ha en fin vecka allihopa. Kram Maria

4 kommentarer:

Brunkullan sa...

Ja var kom STORMEN ifrån!? Jisses så det tar i i byarna!

Så mycket fint pyssel ni gjort! Pysslade så mycket innan marknaden att jag förtog mig..men nu börjar suget komma igen:)

Susanne

Anonym sa...

Vilka söta paket du har gjort. Dags att börja mitt jul pyssel här hemma tror jag. Man blir inspirerad av dig.

Kramar @nette

::fina:: sa...

Så mysiga bilder du visar! Jättesöt liten gran, synd bara att snön inte kan stanna kvar inomhus. Kram, Josefine

Moa sa...

Oj vilken mysig bild du tagit.. med lilla granen och pyntet runtomkring.. jätteläckert.. Fotona till annonsen ovan var jättefina också kommer att bli väldigt lyckat.. Ha det gott..Moa