13 november, 2008

Lite nytt í butiken & ny hobby

Vad tiden går fort, när man har roligt. Och snart är det första advent. Vi fyller på i nätbutiken med nya saker och julsaker eftersom. Men i butiken i Offerdal blir det en gamaldags julskyltning 1 advent. Då gör vi jul i butiken och plockar fram julsakerna. Vad tycker ni om det???? Vi har fått tag i några nya hus för ljusslingor eller ljus. De är så fina, tycker jag.( 15/11. Oj, så fort de gick. De såldes slut omedelbart)Hjärtanen i zink likaså. De finns nu i 3 storlekar. Välkommen in i butiken.

Vad har hänt sen sist då? Jo, jag har hittat en ny hobby. Facebook! Trodde det var något för ungdomen bara, men det var det ju inte. Jag har hittat kusiner och vänner jag inte träffat på 20 år. Det är så roligt! Vill du bli min vän så sök på Maria Sundén Ekholm.
Stor Kram

3 kommentarer:

::fina:: sa...

Välkommen tillbaka efter datorhaveriet! Vilka vackra saker ni fått in, jag köpte ett sådant ljushus för ett tag sedan och älskar det. Jättefina adventsljusstakar... måste kika in i butiken här nu tror jag! Ha en fin helg! Kram, Josefine

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!!

er webbutik har blivit så snygg.
alla saker är så fina.
Får ni in ljushusen i zink?

Längtar till julen nu!

Var oxå inne å facebook å kikade.anmälde mig..men fattar inget.Ska be alva visa mig vad jag ska göra sen..hihihi..kanske vi ses där oxå..hihihihi..

kramizz nilla

Vit Spets sa...

Hallå där!
Kul med nya ting till butiken - måste genast kika in lite...

Ha en trevlig dag
//Siv