26 april, 2009

Vinnaren i utlottningen

I dag tog vi en mössa och samlade alla era lotter. Och Tedh drog en vinnare och det blev HJÄRTEHEM som får den fina lampan. GRATTIS TILL DEJ!

Stort tack till alla som ville vara med i min lilla utlottning! Eftersom så många ville delta drog vi en extravinst också som får en liten present och det blev MILLAN I GULA VILLAN. Grattis till dej också!
Tyvärr har jag blivit kameralös. Och kommer förbli några dagar till. Det är så tråkigt! I går var jag på kattutställning och ville fota massor!
Ha det så bra allihopa i vårvärmen!

4 kommentarer:

Interiörboden sa...

Grattis till vinnarna!!!

Kram Sandra

Må Gott sa...

Grattis till vinnarna säger även jag. :-)

Må gott!
Kram Anette

Hemma hos Linda sa...

Å va tråkigt att jag inte hade turen med mig, men =) ett stort GRATTIS till vinnarna!

Ha en bra fortsättning på veckan Maria!

Kram Linda

I mitt hjärtehem sa...

Nämen ,var det jag som vann!!!!
Jag brukar aldrig ha tur i tävlingar...så glad jag blev :0)
Tack & kram åsa

www.asa.wilsson@bredband.net