04 maj, 2008

Flora från :fina:

Denna söta Shabbyvovve har :FINA: gjort till mej. Jag tycker den är så söt och passar in i min blåa hörna i köket. Kolla gärna in hennes blogg och hennes fina bloggshopp.
I dag ställde min käre make till med en katastrof i matsalen. jag är glad att det inte var jag... Han skulle sätta tillbaka dörren i matsalen som han målat och råkade stöta till ett av våra akvarier som stod tillfälligt i matsalen. Pang sa det så rann fiskarna och 80 liter vatten ut på golvet.
Renoveringen av hallen fortsätter och nu är golven slipade och betsade. Men det är mycket att göra kvar och ingen tapet hittade jag i går heller. Vet inte var jag ska hitta den jag vill ha.
Ha en bra vecka och sköt om er!


.



7 kommentarer:

Nettan sa...

Så gullig Liten " Flora " du har " adopterat " =0) !
Kan tänka mig att det blev mycket vatten att torka upp efter akavariet !?
Hallgolvet kommer nog bli snyggt, hoppas du hittar dina tapeter bara.
Kram Nettan

Käranån sa...

Ajdå...80l vatten, inte kul...vilken tur att det inte var du..ha,ha..Men du har ju en jättegullig Flora med hjärta på ögat som tröst!!
Hallgolvet blir snyggt!!

::fina:: sa...

Åh ja vad fint hon passar in där, lilla Flora! Blir alltid så glad över att se mina djur i sina nya hem :-) Men hjälp vilken flod det måste ha varit i matsalen! Puh, inte kul när sådant händer men av någon konstig anledning känns det ju som sagt alltid lite bättre när man själv är oskyldig.. Hoppas ni fick ordning på det och att du kan hitta den tapet du vill ha, jag håller tummarna!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ojojojoj...vilken tur att det INTE var DU!!!!
Det hade du fått äta upp länge...*LER*

väntar med spänning på resultatet av er renovering!

kram Pernilla

Unknown sa...

Åh så vackert!
men jösses så tråkigt med akvariet!!!
Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem

Jennie sa...

Hej!
Jag hittade dig via Pennys house, där du skrev att du tyckte om timern hon fått. Den är köpt på Cervera och finns i flera härliga färger. Så vet du...
/Jennie

Maria sa...

Javisst är de super gulliga, har en här hemma!