06 maj, 2008

Lite nytt som väntas



I dag tänkte jag visa ett litet smakprov på vad som väntas in till Englamaria Glasklockan med sirliga fatet skulle passa perfekt i mitt kök....


Och så lite ljusstakar med Madonnamotiv måste man ju bara ha, eller hur?









Detta är en söt liten mini kanna. Så gullig att hänga i ett spetsband på tex. dörrhandtaget.



Och en shabby takkrona kan ju passa... Dessutom kuddar, hyllor, krokar, glasklockor mm, mm. Ja, det är mycket på väg. Så håll uttkik.

Ha det gott!






7 kommentarer:

Katta sa...

Men vilka fina saker du fått in måste ta mig en titt där. Vilken simtur dina fiskar fick va med om då. Kul bild på katten med, kram Katta

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men vilka underbara saker som väntas...jag bokar ett kakfat direkt...hihihihi...passar här perfekt.

Kram Pernilla

Annika i Gamla Stan sa...

En sak till! Är det en rex du har?

Annika

Linneagården sa...

Hej Maria. Å, vad roliga saker du ska få in till butiken. Jag mailade dig nyss, kolla om det kom fram. Gäller ju besöket som jag + två till ser fram emot!
/madelene

Unknown sa...

Hejsan!
Åh, så mkt vackert som ska komma in! Den glasklockan var ju inte att leka med! Så vacker!!!
Ha en fin dag!
Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Julias vita drömmar sa...

Åå vilken söt liten minikanna :)

Burken kommer från Greengate. Finns på Countrystyle om jag inte minns fel.

Kram/Julia

Cupcakes & Hoyas sa...

Tack för det gulliga inlägget, nu ska jag försöka att blogga lite oftare. :)
Kram Ylva