07 oktober, 2008

Hemma hos dej ÖPPNING

I lördas var det invigning av butiken i Tulleråsen. Ett stort TACK till alla som trotsade snöstormen och kom till oss! Det var en dag vi sent kommer att glömma. Vi bjöd på fika, lotteri och Nils-Erik spelade och sjöng för kundrerna och oss hela dagen. Många, många lyckönskningar, blommor och presenter...
Här är Nils-Erik som hade sån tur att massor av alla söta kunder ville ha en kram också.
Liten vimmelbild från dagen



Tack så mycket alla kära kunder att ni kom och hälsade på oss under dagen och ni är varmt Välkomna igen!!!
Varmt välkommen också till våran webbutik HEMMA HOS DEJ
MÅNGA KRAMAR


3 kommentarer:

::fina:: sa...

Vad roligt, stort grattis till nya butiken!! Har varit inne och kikat i webbutiken tidigare ikväll. Måste vara en härlig känsla du har nu!!

Tack för dina gulliga kommentarer hos mig. Jo, det är julvovvar på gång, det ska det bli! Har inte fått till det med tiden ännu och behöver skaffa ny lampa till symaskinen så jag ser i höstmörkret... vovvarna har tagit form i huvudet och jag lovar höra av mig när några fötts! Jättekul att du vill ha fler!
Kram, Josefine

Cupcakes & Hoyas sa...

Vad roligt att ni har öppnat en ny butik, jag ser verkligen fram emot mitt paket med bl a träfatet i, det kommer att passa perfekt på rumsbordet! =)
KRAM Ylva

rosita sa...

Grattis och lycka till med butiken!
Kramar och hälsningar från mamma & pappa & syster Annika.