13 oktober, 2008

Klarafina

Jag älskar Änglar, och blev så lycklig när jag hittade denna fina Änglapåse hos Klarafina. Och nu är den min. Besök gärna hennes fina bloggbutik. Du hittar den här.

Hon har även en jättefin blogg som jag varmt rekomenderar. Fylld med sömnad och interiör... Dessa söta sminkväskor är också från Klarafina. Skulle vela ha allihopa!I dag har det varit en ömsom regnig och solig dag. Jag har varit ledig och städat lite hemma och nu ska jag till och baka i min nya assistent jag köpte i helgen. Ska bli kul att slippa knåda för hand som jag gjort i flera år nu.
Ha det gott i veckan!


3 kommentarer:

Linda sa...

hej!
tack för ditt gästboksinlägg!

ja visst är nakenfisarna underbara!

kram från oss

Brunkullan sa...

Grattis till nya assistenten:) Har sagt att jag inte bakar så mycket som ett matbröd eller bulle om jag inte får en:)

Så fina saker hon gör Klarafina! Tänkte nog besöka din lilla butik nått framöver. Lite julklappsinköp som planeras:)
Susanne

Annika i Gamla Stan sa...

Läste om din lilla hund, vilken tur att han kom tillrätta!

Vilka fina saker från Klarafina, måste få köpa nåt idag, eftersom ...tja...det är onsdag....