08 oktober, 2008

Vår Nakenhund är försvunnen




Vår lilla Nakenhund Toy är försvunnen. Han har varit borta sedan 10.30 i tisdags. Vi har letat och letat men kan inte hitta honom. Vi har åkt flera 100 km efter skogsbilvägar. Natten som var var det upp mot 5 grader kallt, och nu har man sett björn i närheten. Det bådar inte gott.


Han har snart varit borta i 1,5 dygn. Mna blir så ledsen!


Jag är faktist orolig att han råkat ut för björnen. Varför bor vi inte i stan utan mitt ute i björnskogen?


Ett stort tack till alla våra Vänner som hjälpt och hjälper oss leta! Ni är GULD värda!

4 kommentarer:

Nettan sa...

Nää, men fy så tråkigt =0(.
Hoppas ni snart hittar " TOY " hel & välbehållen igen .
Tänker på er...
Kram Nettan

Eddan sa...

Usch vilken oro det måste vara för er. Hoppas verkligen att ni hittar honom välbehållen.
MVH Anette

::fina:: sa...

Nää så hemskt för er, jag hoppas verkligen han kommer tillbaka hem igen snart! Jag läste just i lokaltidningen idag att en 14-årig golden försvunnit från sin trädgård förra helgen och är spårlöst försvunnen. Jag höll på att börja gråta när jag läste det. Jag tänker på er och lille Toy! Kram, Josefine

Brunkullan sa...

Men va!? Å nej..Hoppas ni hittat honom nu!!Håller alla tummar och tår!
Lille vän, hoppas björnen håller sig undan!!
Susanne