04 februari, 2010

Lite pyssel

William och jag har nog varit hemma 2,5 vecka nu. Det börjar krypa i kroppen vill jag lova på oss båda. Först var det benet och i måndas skulle han börjat skolan. Då blev det astma, förkylning och feber. Nu hoppas jag han piggnar på sej så han kan gå till skolan på måndag. Han längtar så... 
Vilken tur att nya Tildahäftet kom och allt annat jag beställde från Panduro. Nu har jag haft lite att pyssla med på dagarna. De här Tildorna var jätteroliga att sy och jag älskar det blå tyget med rosor.

William startade upp med Påskpyssel och målade styrolitkulor på löpande band som sen blev till jättesöta tuppar och hönor.
Ha det fint!

3 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

men men..finns vispskålen i brunt??! DET vill jag ha..var köper du dina?

Kram Git

strömmas sida sa...

Vilken otur han har haft som blev så sjuk också. Hoppas han kryar på sig så han kan gå i skolan snart igen.
Men dom små liven är då så himlans tåliga ändå, så man häpnar ibland.

Vilka fina Tildor du syr. Jag har inget tålamod alls till sånt.

Vilken inredningsaffär menar du som jag har missat?

Ja det var så mysigt här med träffen.
8/2 och 16/2 har jag träff här igen hos mig. Om du har möjlighet så är du mer än välkommen.

Hojta bara till när du är på g, så ilar jag in på stan.

kram
strömma

Camilla sa...

Hej! Vilken mysg blogg du har. Har samma fråga som Git då jag såg att du hade skrivit till henne om dina skålar. Var köper du dem? Jag hittar bara röda, vita och mörk lila. Jag skulle vilja ha en brun, en rosa eller någon annan fin pastell färg. Kram Camilla