22 februari, 2010

Snabbvisit till Stockholm


I morgon åker jag på snabbvisit till Stockholm. Landar 11.00 och åker hem 16.00. Jag ska på Finlands Ambassad och förnya mitt pass tills vi ska på Födelsedagskalas i Maj.
Få se vad annat man hinner med under de få timmarna. Ett besök på min favoritbutik AMBIANCE ska jag nog hinna med. Ska se om de har hyllkonsollerna kvar som jag köpte i somras. Jag köpte 4. Typiskt, för jag behöver 6 stycken...
Annars är det urplockning av kök som är på gång här och i morgon börjas det med rivningen. Ska bli så härligt med nytt kök! Usch, det vi har nu är ju 70 år gammalt. Verkligen antikt!

2 kommentarer:

Linneagården sa...

Hej Maria.
Hoppas besöket i stora staden blev lyckat. Å, spännande med ett nytt kök snart.

Ha det gott, så hörs vi.
Kram //madelene

Tezz från Kungens Kurva sa...

Härligt med nytt kök! Längtar tills den dagen vi flyttar så att man kan få ett kök som man drömmer om, bor i lägenhet just nu så köket är inte mycket att tala om...
Roligt att ha hittat till din blogg, kikar in igen.
Ha en fin kväll!