17 september, 2010

Äntligen Val, Helg, Bodaborg....

Så var det åter FREDAG. En härlig dag och minstingen slutar 12 i dag. Och jag är ledig och har satt en deg på jäsning. Så när han kommer hem ska det bakas bullar.
Sen blir det andra bullar i kväll: BODA BORG för Tedh som fyller 12 år och ville ha sitt kalas där för sina vänner. 

Och på söndag är det VAL. Jag är ju inte svensk medborgare så jag får inte rösta i riksdagsvalet. Verkligen synd. Och vinner inte de jag skulle röstat på, är det ju säkert min röst som saknats. Oj, oj...
Men det är verkligen spännande med Valdebatterna på Tv. Valet & Idol!
Ha en trevlig fredag med massor av mys och Idol!

1 kommentar:

Vform sa...

Hej!
Här har jag hittat en intressant blogg som jag kommer att besöka på nytt :D
Jo det är val nu i vårt västra grannland ;)

Ha en trevlig helg!