18 september, 2010

En del av Matsalen

Vår Matsal håller på och väntar på renovering. Nya tapeter, flytta el, måla tak och slipa trägolvet. När det blir är ju frågan. men innan jul vill jag ha det gjort iallafall. 
Kristall lampan med Änglar är min favoritlampa. Vi köpte den till Matsalen när vi flyttade in för 5 år sedan. Då hade jag tittat på den i flera år. 
När vi tittade på huset innan vi köpte det föll vi bla. för taklisterna som är jättefina och högt i tak är det.
Ett fat med hemsydda bakelser. 0 kalorier!
Nu ska jag ta och laga lite middag. Hoppas Mannen kommer från jobbet snart och den älgjagande Sonen kommer ur skogen.

Kram

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vilka söta små bakelser, och taklampan passar verkligen in i er matsal :O) Är det ok att jag lägger till dig i min blogglista? Kram Katarina.

strömmas sida sa...

Du bor så himlans fint och har så fint hos dig. Det måste vara kul att kunna renovera allt efter egen smak och den är ju god *ler*.

Vad kul att du ska plugga också.

kram

strömma

Carina i Ockelbo sa...

ooohh vilken fin matsal å lampan med.