01 september, 2009

Byte av sovrum

Nu har äldsta dottern flyttat hemifrån, igen.. och börjat på Mittuníversitetet. Så då passade vi på att flytta upp vårat sovrum till det som varit hennes rum sen i julas. Här tror jag nog jag kommer att sova gott. Vi tapetserade och målade om rummet innan jul. Tapeten är svart med vita blommor och kommer från Finland.

Och på tal om Finland så fick jag detta jättesöta halsband av Tedh när han var i Finland hos Mormor och Morfar och hela tjocka släkten i sommar.

Nu ska jag fixa färdigt i sovrummet. Håller på och stryker gardinera jag köpt i Stockholm i den underbara butiken Ambiance. Vita med monogram. Urtjusiga!

1 kommentar:

Eddan sa...

Vilken vacker tapet, sovrummet verkar jättemysigt!

Har läst tillbaka lite i din blogg och såg inlägget om lille missen som ni förlorade. Vad tragiskt :-(!
Vår Viktor blev hängande upp och ner mellan en plåtkant och en ladugårdsvägg när han var yngre. Vet inte hur länge han hängde innan jag hittade honom men jag trodde hjärtat skulle stanna när jag såg honom hänga där. Som tur är så är han långhårig och han satt fast i höjd med höfterna så han klarade sig utan större skador.

Sov så gott ;-)!

Kram från Anette