02 september, 2009

Eva Bredins Lyxtosca från Strömsund

I Hemmets veckotidning vann Eva Bredin från Strömsund en lyxig Köksmaskin med detta recept. När jag såg receptet var jag tvungen att baka den omgående. Den var verkligen jättegod! Bakad på grädde och smör. Mmmmmm....
En liten höstbukett får dela bord med min stora Madonna som jag köpte i sommar på Vackra hem i Sundsvall. En otroligt mysig butik som jag varmt rekomenderar. Hittade mycket smått och gott där.
I dag är Jimmys klass på fjälltur i Långsådalen. Jag följde med dit och sjösatte Marinas båt där så de skulle kunna åka ut på Mjölkvattnet och prova fiskelyckan. Det är så otroligt fint med alla fjäll!

2 kommentarer:

strömmas sida sa...

Vilken god kaka du frestar med.
Hon som vann vet jag vem det är.
Strömsund är min hemort.

Vad mycket fina saker du har och
tapeterna i sovrummet är jättefina.
Blir du inte frestad av allt fint
ni säljer?

Det var inte illa att få en så god
korv i present. Trångsviken gör så
himlans mycket gott.

Ja, det är knepigt det här med att
fynda och oftast är det så för mig
också att dom sätter ner priserna
sen jag handlat.

kram
Ingrid

Hemma hos Linda sa...

Hej tjejen

Å va gott de ser ut med kakan. Se med inte röra... Jag har sedan snart två veckor tillbaka, inte ätit något godis eller fikabröd. Känner mig riktigt duktig, men abstinensen är hemsk emellan åt *fniss* Men det hjälper när man ser att vågen är påväg neråt.

Beundrar ditt sovrum och bara älskar tapeterna. Vart kanon snyggt! Beundrar bilderna och drömmer om ett eget hem med mina önskemål. =)

Kul att du ville vara med i min utlottning, håller tummarna för dig!!

Ha det gött!
Kram Linda