14 september, 2009

Influensatider

Då har man fått känna på influensan! Legat deckad några dagar och inte gjort mer än tittat på tv. Nu börjar det kännas lite bättre.  Jag fick i alla fall se på DVD boxen Saltön som jag köpte för ett tag sen. Allt som allt 9 timmar. Det är väl så mycket man tittat på tv i sommar sammanlagt???
Det börjar bli höstlikt ute. Löven ligger gula på gräsmattan och nätterna är kalla. Men det är ju lite mysigt också, men vemodigt eftersom sommaren gått så fort, som vanligt. Och snart är det dax för alla födelsedagar. Alla barnens födelsedagar är sept-dec. Och så är det ju jul också. Och presenter vill man ju gärna ge barnen. Men vad är vår ständiga fråga...
Ha en fin vecka!

3 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Det finns alltid något positivt med att vara sjuk...även om man kanske blir lite rastlös till slut. :-)

Hoppas du har haft en fin dag!

strömmas sida sa...

Vad trist att du har varit sjuk.
Hoppas du mår bättre nu.
Det är bra med serier som man har på dvd och kan frossa ordentligt när man kollar.
Jag köper samlingen av Svenska Hjärtan och Sopranos.

Här är dottern förkyld. Hon har astma och blir så dålig så fort hon blir förkyld. Hon gick ut för tidigt förra veckan, genom hon fyllde år och ville fira förståss.

Jag själv har tappat farten med det mesta sen ett tag.
Det verkar inte bli så jag får ihop några till home partyt *surar*.

kram
Ingrid

strömmas sida sa...

Hoppas det gick bra med ögonundersökningen idag.
Var det hos optiker eller ögonläkare?

Ja det var fräscht och lagom stort där på ICA tyckte jag. Men när jag var då så var det så himlans mycket folk så jag såg nog inte allt som fanns där.
Nära är det härifrån mig ialla fall.
Men willys är nog billigare.

kram
Ingrid